Wij waren hier 11 juli 2022. Mooie kleine camping maar … is helaas gestopt. Mochten gelukkig één nachtje op het terrein blijven. Dus … adres schrappen uit het bestand en doorrijden!

Scorp

Op 1 juni 2022 kwamen we daar aan om 19.00 u. Er stond een bordje bij de ingang: “camping closed”. Heel prettig 😬

• juni 2021

mooie, goedverzorgde boerderij camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars!! Mooie ruime plaatsen met grind en gras. heggetjes tussen de plaatsen en veel bloemen en veel vogevogelsls en natuur incl. de 4 koeien. prijs kwaliteit vinden wij prima! En komen dan ook graag terug!!😘

• juni 2021

Happyholly

Camping a la fermer le Chalet