Camping Ile de Boulancourt

Boulancourt, Seine-et-Marne, Île-de-France, Frankrijk

Mooie camping met schoon sanitair, maar vooral heel vriendelijke en behulpzame beheerder. Mijn man werd plotseling ernstig ziek op de camping en ze hebben mij toen de hele week met alles geholpen!

• maart 2023

Wij waren op doorreis met onze campervan. Eigenlijk was de camping nog gesloten maar van de beheerder, die vloeiend Engels sprak, mochten wij er een dag eerder staan. Het sanitair is wat verouderd maar schoon. De plekken zijn ruim op een parkachtig terrein.

• maart 2023

Map