Is belachelijk om dit een camperplaats te vermelden, staat altijd vol met auto,s en op de kasseien rammelt uw camper uit elkaar.Jullie moeten dringend eens bijwerken, dat het niet gemakkelijk is versta ik goed maar toch

ibdd

prima plek let wel de kasseien op het weggetje zijn op zijn zachts gezegd hobbelig. zet de navi niet op avenue de maintenon 1 want dan kom je aan de andere kant van de weg uit. het beste de navigatie van de cc even aanzetten als je er bijna bent.

• Carrefour de Maintenon

77300, Fontainebleau, Frankrijk