sanitair erg vies… kampeer plekken weggedrukt achter in de hoek. Geen water ( moet je een trap voor omhoog naar sanitair) wel elektra. geen aanrader! zwembad mooi dat is ook het enige. massa is kassa wat betreft de verhuur. bomvol met stacaravans.

• oktober 2019

Alhoewel campercontact en ook de Acsi boek aangaven dat de camping open was tot 4/11 stonden we hier op 18/10 voor een gesloten poort. De camping was enkel nog open voor residerende, aldus volgens een van de verblijvers, niet leuk als dan nog op zoek moet naar een andere plek

• oktober 2019

1 sept 2019 gestaan, dure overnachting 44 euro, vieze plaatsen wij vonden deze camping camper onvriendelijk , ze moeten het niet van campers hebben maar van verhuur, voor 1 nacht voldoende maar wel duur.

Le Village Parisien