Prima plek om de nacht door te brengen. Acceptabele toiletten, verder geen voorzieningen. We stonden er alleen, dus heerlijk rustig. Leuke wandeling rond het meer. Dus de hond had het ook naar zijn zin. Geen slagboom, geen beheerder, dus we hebben gratis overnacht.

50plusbus

nu 7,81€ voor een nacht. wel geen proper sanitair. onaangename geur. rustig aan klein plezierhaventje. goed voor ons voor 1 nacht op doorreis.

• april 2023

Prima plaats, wandelen mogelijk. Heerlijk rustig in april.

• april 2023

Prima plaats, wandelen mogelijk. Heerlijk rustig in april.

Parking Base de Loisirs