Aire de Camping-Car La Clape

Agde, Hérault, Occitanie, Frankrijk

We wilden daar in december 2023 blijven. De plaats is een verlaten parkeerplaats. Het afvalverwerkingsstation voor het plein ziet er van verre verwaarloosd uit en wordt er niet beter op als je dichterbij komt. Ik zou hier niet eens stoppen voor een noodovernachting.

Car-Tourist

Ruime parking, hebben hier rustig kunnen slapen. Camperservicestation was erg vies. waterpistool kapot, mensen legen hun toiletcassette naast station hierdoor ligt de ontlasting overal, prullenbakken waren weg, al met al was dit erg slecht en vies.

• november 2023

• november 2023