Camping Mas de Rey

Arpaillargues-et-Aureillac, Gard, Occitanie, Frankrijk

goed verzorgde camping met bovenop de heuvel zeer ruime plaatsen voor tenten (alleen hoogseizoen). Schoon modern sanitair, zwembaden en veel schaduw. Prachtige wandel en fietsomgeving. tip: stadje Uzes, met de wekelijkse markt en Pont du Gard een aquaduct aangelegd door de Romeinen.

DorineO

Mooie verzorgde camping. Heel veel speelmogelijkheden. Ruime plaatsen, supernet sanitair. Wij ervaarden de uitbater wel wat minder vriendelijk. Goede prijs - kwaliteit voor deze regio

Map
Green Key eco-label