Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Cécile en Sébastien

Mooi parkachtig terrein, vriendelijke ontvangst. Genoeg bomen om in de schaduw te staan . We werden gewaarschuwd dat er 's avonds een concert zou zijn maar daar hadden we niet echt last van, al was het niet ons soort muziek, en om 12 uur was het stil. Een camping waar we graag nog eens terugkomen.

Tjark-Leny

Hartelijk dank voor uw commentaar. We zijn blij dat u de camping leuk vond. Cécile and Sébastien

• mei 2022

hele rustige en mooi gelegen camping. Erg vriendelijke ontvangst. Eenvoudig, maar goed dagmenu beschikbaar. supermarkten op fietsafstand.

ton31

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde opmerking. We zijn verheugd dat u een goed verblijf heeft gehad. Cécile en Sébastien

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Cécile en Sébastien

• mei 2022