Wat een schitterende plek!! Wel op het gras en blokken nodig. Maar het uitzicht!! Prima serviceplek, daar kom je eerst langs en dan doorrijden naar het veld daaronder. Supermarkt 5 minuten lopen langs de hoofdweg in het dorp.

• juni 2021

Netjes onderhouden. Maar ik zou hier ook niet willen staan na regen. Is een voormalige camping.

• oktober 2020

prachtig natuurgebied goed aangelegd maar onpraktisch begin oktober. We kwamen vast te zitten. We moesten onze gootsteenplaten gebruiken. En twee waren niet genoeg. We sleutelden aan bladeren en dweilen Wees op uw hoede bij regenachtig weer, ongeacht het seizoen.

• juni 2021

• oktober 2020