Mooie plek, maar smiddags om 14.30 zijn 3 van de 5 plekken al in beslag door personenauto’s! Gemeente : doe er wat aan!!

Piet-en-Marjo

Prima overnachting gehad. Zeer populaire cp. We kwamen rond 15 uur aan en daarna nog tenminste 5 campers gezien opzoek naar een plekje. DUS kom optijd. Je loopt zo het park in. Riviertje ernaast, waar kinderen aan het zwemmen waren.

EuramobilJHL

Mooie rustige cp aan de rand van een park en aan een riviertje. Van hieruit is een wandeling naar het dorp goed te doen, wel wat steil hier en daar.

Aire Municipale