• januari 2023

We waren hier half april22 de enige gasten. Het buiten zwembad was nog niet geopend en we konden op deze ruime camping een plekje uitzoeken. We zijn 2 dagen gebleven à €24.40p.n. en hebben er een fijne wandeling kunnen maken. let op hoogte van de deur bij sanitair dat niet van deze tijd meer is.

• september 2021

Mooi terrein, heel veel grote bomen, oa secoja bomen. Geen schotelontvangst slecht sanitair erg verouderd. Terrein en omgeving mooi maar veel te duur voor de voorzieningen. We betaalden €32.50 zonder stroom.

• januari 2023

• september 2021