Het eigen café is erg goed en uitstekend eten. De faciliteiten waren schoon en het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Zou zeker weer bezoeken als ik in dit gebied ben.

GorGez

Wat een hartelijke ontvangst. Het sanitair is prima. Eindelijk wcpapier en een schone wcbril. We hebben heerlijk gegeten en voor een prijs die je bijna niet voor mogelijk houdt. Een plek om te onthouden.

• april 2023

prima camping in een mooie rustige omgeving. Vlakbij fiets- en wandelpaden. Enkele verharde plaatsen. Prima zeer schoon sanitair alleen misschien wat weinig in het hoogseizoen?! Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. zij koken zelf en de maaltijden zijn prima qua prijs en kwaliteit.

• april 2023

Camping Parc Verger