wij waren hier op 24-02-2024, best een redelijke plaats, maar in deze tijd waardeloos. als de plaatsen waar de camper zou moeten staan bestraat waren en de plaats zelf ipv geel zand/grint ook hard was is het een plaats voor het hele jaar. Wij zijn na een bak koffie snel doorgereden. Jammer!!!!!

sanook1963

mooie ruime plaatsen in een prachtig dorpje met heel goede bakker. Er is een treinstation in de buurt maar die hoor je amper.

Prachtig, 1 nacht werd maximaal 3! Bedankt

Prachtig, 1 nacht werd maximaal 3! Bedankt