Camping de Montreal

Saint-Germain-les-Belles, Haute-Vienne, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Camping de Montreal

Nederlandse beheerders - aan een meer - afgebakende plaatsen - restaurant - zwembad - centrum 1km

• Rue du Petit Moulin

87380, Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

John en Elly

Beste familie Merks bedankt voor jullie review. Wij zouden willen dat het gras wat in het begin van uw verblijf al verdwenen was , onder uw banden en wat bij het vertrek is gesneuveld , net zo vlug kon groeien als uw review geplaats is . Wij hebben niet de gewoonte om op dit soort zaken commentaar te geven , maar een woordje van sorry voor de schade hebben we niet gehoord in de 4 dagen dat U bij ons te gast was , Wel verontwaardig zijn als onze grijswaterlosplaats niet een camperwasplaats is , voor de vervuiling die door uw eigen toedoen is ontstaan. Wij wensen een prettige reis en veel genoegelijke overnachtingen op verharde camperplaatsen. Met vriendelijke kampeergroeten, l'équipe Camping de Montréal (foto's van het emplacement beschikbaar op verzoek)

• augustus 2021

Prima locatie. Zeer aardige Nederlandse eigenaar/ echtpaar. Superschoon sanitair. Fijn zwembad en ook een strandje aan het meer. De eigenaar runt ook nog een restaurantje waar je s’avonds heerlijk kunt eten. We waren op doorreis maar zijn toch 3 dagen gebleven.

• augustus 2021

mooie nette camping, fijn strandje en heerlijk zwembad aardige eigenaar, zijn 3 nachten gebleven

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard