leuke plek als je het weet te vinden. Maar geen water na betalen van 2 euro. Electriciteit niet eens geprobeerd.

mauritsoverkleeft

wij konden de toegangsweg niet vinden. maar er was ook een stuk van de D34 afgesloten waardoor we door de navigatie via allerlei achterafweggetjes daar naartoe gestuurd werden. we kwamen voor een eenrichtingsverkeerweggetje waar we niet in mochten. Jammer, maar we zijn doorgereden naar Javerdat.

amveldt

Geweldige plek, heerlijk rustig onder de bomen. je loopt zo het dorp in naar de bakker voor vers brood.

Aire Naturelle les Chenes