Belangrijkste, lekker geslapen, echter geen water of stroom. Dit heb ik uitgeprobeerd. Een paar honderd meter een kleine supermarkt en Bar Tabac waar koffie binnen met hond kan worden gedronken.

Parie

Een plek die geheel gratis is inclusief water en elektra kom je niet vaak tegen. Dankzij de gemeenschap. Helaas is het plaatselijke restaurant 's avonds gesloten, anders had ik graag iets terug gedaan. Er is echter geen ruimte om meer dan één keer te overnachten.

• juni 2020

Geweldige plek prachtige omgeving geweldig.

• juni 2020

Geweldige plek prachtige omgeving geweldig.

Aire Municipale