helaas geen stroom van 30 september tot 31 maart; heel jammer. Vonden het een pracht plek, zeker ook door de aanwezigheid van stroom. we hebben hier vaker gestaan ook gedurende een paar dagen. Nou niet meer zo aantrekkelijk.

Drenthje

Hebben hier een nacht gestaan in februari. Wel gratis water en lozen mogelijk. Als er ook stroom was geweest 5 *.

• november 2023

mooi verzorgde plaatsen. jammer dat electra begin november 2023 niet werkte.

• november 2023

mooi verzorgde plaatsen. jammer dat electra begin november 2023 niet werkte.

Aire de Camping-Car Dommartin-lès-Remiremont