Van 4- 7 september 2023 stonden we op deze cp. Bij aankomst waren alle plaatsen bezet. We gingen daarom op de parkeerplaats, grenzend aan de cp staan. Overdag was het er erg druk, 's nachts daarentegen erg rustig. De Aire de Loisirs is de moeite van een bezoek waard! In het dorp is een goede bakker.

Marano64

Mooie plek, op zich rustig maar op vrijdagavond veel jeugd aan het feestvieren bij het meer. stroom is lastig te krijgen wanneer je tegenover de zuil staat.

De-HaasBenthem

Prima overnachtings plaats voor 6 campers helaas geen water en stroom, snachts is het er aardedonker en heel stil, mooie zwemplas en speeltuin erbij en ook nog een grote vispas, waarschijnlijk bij mooi weer druk

Aire Municipale