Prima locatie. Helaas klopt de plek niet helemaal. Dit zijn de coördinaten 49.124273376915724 6.778957863768611

margriet

Smerige camperplaats. Met de hele nacht groep van 20 hangjongeren met optrekkende auto's en harde muziek. Overal peuken en glas. Geen aanrader.

Centaurus

Goede lucht! We vonden het een paar maanden geleden op onze weg door Europa, en gebruikten het water en het legen. Nu hebben we hem op de terugweg weer gevonden en staan geparkeerd voor de nacht. Gratis wifi is een bonus! Lijkt erg stil.

Aire de Camping-Car Hombourg-Haut