• december 2023

Oké, 's nachts, maar geen reden om hier vroeg te komen. Geen aantrekkelijke locatie. Veel plaats

goed als je wilt bestolen worden vol vreemdelingen die rond hangen

• december 2022

op 23-12-2022 overnachten we hier tijdens onze reis naar zuid Spanje. Het weer is vreselijk slecht en daarom is het rustig om ons heen. Je kunt nog steeds gebruik maken van de voorzieningen. Voor één nacht goed te doen. Helaas geen weer om de stad te bezoeken.

• december 2023

goed als je wilt bestolen worden vol vreemdelingen die rond hangen