• februari 2023

De plek is geschikt voor een overnachting. Het service punt was afgesloten. Je kunt een gratis jeton halen bij het gemeentehuis. Onlangs de ligging tegen de spoorlijn heb je geen last van de treinen.

• februari 2022

Plek zag er netjes uit. Wij hadden water nodig en de machine werkte niet (misschien afgesloten in de winter), dus wij zijn doorgereden

• september 2020

Water en lozen cassettetoilet is niet gratis. Munten voor 3,00 kopen bij bepaalde winkeks

• februari 2023

• februari 2022