deze camping heeft alles, ruime plaatsen, nieuw sanitair, mooi zwembad, restaurant en een mooie waterplas, en gelegen in het groen en ze hebben ook verhuur stacaravans wij hebben hier genoten

Bemacamp

heel fijne camping dicht bij het centrum. Erg vriendelijk. Wordt gefaseerd opgeknapt. Goede nieuwe douches met drukknop, fijn warm water vd afwas, ruime plekken. Net restaurant met kleine kaart. broodjesservice. -puntje: geen toiletbril, is niet meer van deze tijd. Gr Anita en Peter

Camping les Breuils