Prachtig aangelegde camperplaats. Bakker en Intermarche dichtbij. Wij hebben hier prima geslapen, geen last gehad van verkeerslawaai. Waren blij dat we vroeg waren, want de camperplaats liep snel vol. Wel uitwijkmogelijkheden trouwens op niet officiële plekken.

MaKo53

Hier even gebruik gemaakt van de service en lees de reviews. Een prachtig aangelegde camperplaats die gratis is. Bijzonder dat de reviews dan zo zuur zijn. de camperplaats stond overigens goed vol

Piet-Venema

Wij vinden dit een prachtige camperplaats. Alleen wil ik de gemeente vragen toezicht te houden op de veemarkt. Wij hebben op maandagmiddag al 1 koe horen loeien. Is hij vergeten? En hoe lang al? T klinkt als dieren mishandeling. Controleer de veemarkt na de verhandeling.

• Chemin d'Ampiac

12310, Laissac, Frankrijk