mooie camping, heel vriendelijk personeel, goede animatie en dicht bij het stadje. Een aanrader, wij komen nog terug. Doe zo verder.

• april 2023

we zijn vandaag aangekomen, het is een mooie site, maar ik ben in de war! er staat dat ze ACSI accepteren, maar ze weigerden ook € 5 per nacht in rekening brachten voor de hond!

Penryn1

Wij stonden op camping les erables(camping ligt naast le viaduc). Van zaterdag op zondag was er zeer luide herrie van schreeuwende jongeren op camping le viaduc. Onbegrijpelijk dat de beheerder daar niet ingreep. herrie ging door tot ‘s-nachts 02.30 uur.

• april 2023

Camping Du Viaduc