lindal

prima camperplaats met mooi uitzicht naar het meer. 830m hoog. begin vd avond komt iemand langs om 8,80 euro op te halen en daarvoor heb je ook gratis stroom, water, vuilwater lozen en toilet lozen. je kan er ook lekker even zwemmen. nadeel dat er nu best veel vliegen waren.

• januari 2021

de site vermeldt niet dat het gebied in januari gesloten is en dat er geen mogelijkheid is om af te tappen of elektriciteit te hebben, afgezien van het uitzicht op het meer, raad ik niet aan

• januari 2021

Lac de Laouzas