wat een luxe voor 2 euro, laten we allemaal netjes gaan betalen aub,en niet gewoon wegrijden, voor die 2 euro, dan blijft het voor iedereen toegankelijk, we hebben drie nachten gestaan, douche 1,50 muntjes bij tourist bureau ook daar veel informatie over de streek en het dorpje ook in Engels .

boomkruiper

water en afvoer wel aan de place de segala, ongeveer 100 meter van de staanplaats.

• mei 2022

Plaats bezet door zigeuners. Rommelig en lawaai van feestende gipsy,s.

• mei 2022

Plaats bezet door zigeuners. Rommelig en lawaai van feestende gipsy,s.

• D997

Sauveterre-de-Rouergue, Frankrijk