Henk-Thiecke

Fantastische camperplekken, zeer ruim. sanitair spic en span schoon. zeer gericht op duurzaamheid en lokaal. eigenaresse doet alles in haar vermogen om je te helpen. zelfs minibar bij receptie! wifi enkel rond hoofdgebouw. 4G helaas niet altijd even goed

• april 2022

heerlijke plek waar we drie dagen gestaan hebben. we stonden er half april dus slechts drie campers op de site. aardige eigenaren die vloeiend Engels, Duits en frans spreken en het je echt naar de zin willen maken. Hele mooie plaatsjes te bezichtigen in de buurt.

• april 2022

Camping L'Etang du Camp