• april 2023

Prima rustige plek, met twee blokken stonden we helemaal waterpas . Er komt nauwelijks verkeer over de weg. We hebben meer " last" van het geluid van de wind . Vriendelijke ontvangst, even bellen ( tel. nummer staat op bord) . ondertussen installeerde we ons. €5,- stand geld. €5 stroom en water.

• maart 2023

De parkeerplaats ziet er op het eerste gezicht erg mooi uit, maar is in het hele gebied heel erg hellend. U bevindt zich direct in een straat (luid) die zo dichtbij is dat onze camper wiebelde van passerende voertuigen. We reden gelijk terug.

• november 2022

Mooie, rustige camperplaats. Vriendelijke eigenaar. Water tanken, lozen mogelijk. WC legen mogelijk Incl 6 ah stroom 8 euro zonder stroom 5 euro Dicht bij A75 Blokken aan te bevelen

• april 2023

• maart 2023