• november 2022

mooie plaats, perfect om te wandelen, verder niks te zien. wel lawaai van de ophaalbrug wegens het zware verkeer. ook niet geschikt voor grote campers , daar is de andere plaats beter voor.

arkan

Mooi plekje aan het kanaal. Gratis water en elektra (niemand gezien om geld te innen). Wij bezochten vrienden die met hun boot daar lagen. Vandaar onze keuze om hier te staan en niet naar de nieuwe CP te gaan.

• augustus 2020

Een van mijn favorieten, deze naast het kanaal nu gesloten, terwijl de andere aan de overkant nu klaar is.

• november 2022

• augustus 2020