Cany-Barville, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

Parking

wat stille, maar mooie plaats aan de D268 aan de rand van het dorp richting Fecamp - wat korte plaatsen - winkels dichtbij

• D268

76450, Cany-Barville, Frankrijk

• augustus 2021

Donkere wat troosteloze plek vlak bij een drukke weg. Stonden ook wat bestelwagens en wagens van de openbare diensten. Zijn maar doorgereden,...

• februari 2020

De hoogtenegrenzer is inmiddels teruggeplaatst. Er is eigenlijk maar ruimte voor 1 camper, als je het netjes wil houden. De zandweg bij de camperplaats werd (zoals ik las wel eens gebruikt) maar daar rijden vandaag de boeren nog over met hun tractoren en lijkt me gewoon eigen grond. Verder erg mooi.

• februari 2020

Leuke plek door een beekje. Een drukke weg leidt erlangs. Het is 's nachts vrij rustig. Het centrum van het mooie stadje ligt op loopafstand. We waren helemaal alleen daar (6/2019)

• augustus 2021

• D268