Mooi aangelegde camping met veel groene beplanting en bloemen. Vriendelijke ontvangst. Grote verharde plaatsen, speeltuintje en recreatieplek. Dorpje wandel je zo in. Prijs 12 euro excl. stroom.

Blusbenz

beste camping ever!! mooie groene camping maar niet in het bos. zeer ruime plekken, veel privacy . sanitaire is iets verouderd maar schoon en verder prima. velo route du line, loopt door het dorp. op maandag vielen we met ons neus in de boter en was er een grote streek markt.

ws.koenderman

schone en vriendelijke eenvoudige camping, grote stinkdieren en schone toiletten.

Camping Municipal