Dit is geen Camper opstelplaats. Er staan borden. als je hoger als 2 meter bent is het verboden. Voorts is het voor veel buurtbewoners een honden uitlaat plek. Stinkt en het is goor!!

De-kast1

Er stond in augustus een hele groep die er wel leek te wonen. Het voelde niet veilig om daar de camper neer te zetten.

Hilde2306

prima parkeer/lunch of rust locatie. we hebben hier gegeten met uitzicht op de haven. Er was kermis in Dieppe en alle parkings stonden vol. Wij wilden niet perse de stad in dus dit was voor ons een heerlijke plek! verder geen voorzieningen aanwezig.

• Quai de la Somme

76200, Dieppe, Frankrijk