Voor ons ideaal. Rustig, prima sanitair en wifi. En nog goedkoop ook. Stadje en zwemmeertje om de hoek evenals toegang tot fietsroute Velosciene. Aanrader.

Jan-Sanders

Mooie camping. Alleen konden we er na het bellen pas om 17.00 uur op de camping . Moesten nog 1 uur wachten voor ze kwamen . En we konden maar 1 overnachting doen . 2 was onmogelijk.

mspijkerdewild

Een ruim vlak parkachtig terrein, vrijwel direct (andere kant van het meertje) aan de groene fietsroute op de voormalige spoorlijn. Vriendelijk stadje en een grote supermarkt op loopafstand. Rustig en schoon.

Camping Camp Intercommumal De La Prairie