vandaag naar de Aire willen gaan maar bestaat niet meer. je kan op een parking in de buurt staan maar daar is geen water noch andere faciliteiten en geen idee of je er mag overnachten. wij hebben het niet gedaan

gesloten met slagboom- leeg en ontoegankelijk

• december 2023

toegang moeilijk te vinden, waterafvoerservice maar niets voor het toilet lijkt mij. een woestenij waar je een nacht kunt doorbrengen. Ik zal het vanaf nu vermijden.

gesloten met slagboom- leeg en ontoegankelijk

Aire de Camping-Cars de la Barre