CP is ok. zijn in monpazier geweest. maar dat is niks voor ons. hier is het zalig staan.

Van-Looy-Vincent

Mooie rustige plek. Gratis voorzieningen. Geen kracht. 15 minuten lopen naar de stad. Spar in de buurt van Aires en ook 2 commerciële wasmachines en een droger in de Spar-autoparking

• maart 2023

Het was inderdaad een mooie locatie en met zo,n buren DOODSTIL. Tot !!!!!!!! 5 uur s, morgens. Dan komen vroege werkmensen met veel geraas even de grindparking op. We stonden alleen, dus dan lig je even net zo STIJF als die buren. Na een half uurtje keerde de rust weer terug en wij weer in rust.

• maart 2023

Aire Municipale de la Palombière