Geweldige ligging, er werd niet bij verteld dat restaurant etc. niet meer open zijn, ook sanitaire gedeeltes al voor de helft gesloten (begrijpelijk met minder gasten in sept.) Veel vaste standplaatsen.

HAJ-Stammen2

prima camping. de camperplaats ernaast is dicht, maar de voorzieningen daar (lozen water, nieuw water en toilet) zijn nog wel in gebruik. we waren hier toen het 42 graden(!) in de hittegolf. er stonden direct aan het meer gelukkig zodat we daarin konden verkoelen.

• april 2022

Mooie camping, grote ruime plekken. Vriendelijke receptie medewerker.

• april 2022

Mooie camping, grote ruime plekken. Vriendelijke receptie medewerker.

Camping Navarrosse