smerige camping met gemarkeerde en genummerde plaatsen voor campers. Helaas stonden er op 3 van de plaatsen enkele auto's geparkeerd, dus we zijn niet gebleven. Aire ligt naast een drukke weg en was nogal luidruchtig toen wij daar waren om te beslissen waar we heen zouden gaan.

Snapster

Receptie vriendelijk benaderd. Camping viel tegen, druk en rommelig, lauwe douches. Camper 20€ p 2 pers. Wel supermarkt Le Clercq voor de deur. Strand is leuk door de vele surfers in de wilde golven. Plaatsje ( goedkoop) toeristisch) voor ons geen aanrader.

• augustus 2021

parkeren beperkt tot 24 uur geen elektriciteit / water Veel ruimte om te parkeren, de nacht was erg rustig Geweldig voor een nacht !!

• augustus 2021

• Avenue du Marais