Zeer goede camping. Aardig personeel, schone faciliteiten, grote schaduwrijke plaatsen en 1,5 km lopen naar de stad. We betaalden € 3 extra voor een plaats aan de rivier, we dachten dat het de extra kosten waard was.

FatCat4

prima camping op loopafstand van de stad. €19,10 met acsi,7e dag is staangeld vrij maar wel de belasting. Jammer maar geen warmwater voor afwas en handwas en erg lauw voor de douches. wellicht bij zwembad wel warmere douches.

A-en-T

Wat een heerlijke rustige camping. Wij komen hier al een aantal jaar voor een paar dagen maar blijft er ieder jaar weer top uit zien. Sanitair👍🏻2 zwembaden👍🏻kampeerplaatsen👍🏻. En niet te vergeten klant gericht personeel. Prijs kwaliteit zeker in evenwicht.

Camping Brantome Peyrelevade