We stonden met buscamper, 2 pers en elektriciteit op 10-06-‘23 op deze camping voor 28 euro! Prijs te hoog voor het gebodene. sanitaire niet schoon en douche koud! Plaatsen klein. Langs deze kust veel betere cp’s en de helft goedkoper! Wij komen hier niet meer!

• september 2020

De locatie is geweldig. Geweldige plek en carcans en het strand zijn geweldig. De camping mist kleine details en liefde! Water is koud tot lauw! het sanitair dient vernieuwd te worden. De receptie is geweldig en altijd behulpzaam. Supermarkt inbegrepen op de camping en in het dorp.

• september 2020

Grote camping, maar heel rustig, wij waren er begin september en gelukkig nog een plaatsje vrij. Veel surfers en jonge gezinnen. Je loopt zo naar 't strand. Aanrader om lekker even bij te komen

Camping Municipal L'Ocean