• mei 2022

Prima, schoon en rustig. Vakken krap, voor pers.auto bedoeld, maar je kan ook dwars over meerdere vakken gaan staan.

• april 2022

We hadden 3 verschillende routes nodig om er te komen want 2 van de routes waren afgesloten voor campers. Uiteindelijk zijn we er geraakt. De plekken waren erg schuin en de sanizuil deed het niet. Nadat we Domme hadden bezocht zijn we verder gereden naar een gezellig locatie.

• juni 2021

Schone plaats met grote vakken speciaal voor campers. Prima uitgangspunt voor wandel en fietsroutes.

• mei 2022

• april 2022