Mooi uitzicht op de wijnvelden! Aardige mensen bij het chateau, verder geen voorzieningen of een plek in de schaduw. Bovenop de berg stonden wel campers in de schaduw.

Sannah&David

zeer mooie kleine en vooral rustige parkeerplaats in de wijngaarden. Registratie hierboven bij een kleine wijnmakerij. Eigenaar is ook erg aardig en spreekt een beetje Engels. Gratis en met een geweldig uitzicht!

• augustus 2021

wat een heerlijke locatie. gastvrij ontvangen en een (privé) rondleiding gekregen. uiteraard wijn geproefd en gekocht. We voelden ons als God in Frankrijk.

• augustus 2021

Chateau Barrabaque