• oktober 2022

• augustus 2021

Heerlijke camping met mooie plaatsen ook voor grotere campers. Water op de plek en afvoer grijswater aanwezig. Ligging bij zee uniek en superleuk met onze hond. Mag vrij loslopen bij het noordelijk strand. Ook de veerboot bij Royan is goed te doen met een grotere camper met hydraulische stelpoten.

• mei 2019

Een zeer mooie plaats direct aan zee. De plaatsen zijn zeer royaal gekapt en de service vriendelijk. Je kunt niet meer dan dat doen. We zijn zeer tevreden!

• oktober 2022

• augustus 2021