niet alle plaatsen hebben elektriciteit, wel mooi gelegen , sanitair is niet meer onderhouden, wel aanwezig aan de jachthaven op 200 meter, €14 met aansluiting electriciteit. nu maar 1 zak open met ijsjes en frieten.

• maart 2023

mooie locatie aan het meer van Hourtin. 2 wc's. 12.5 euro inclusief elektra met Nederlandse inchecken automaat. ik kom hier zeker terug

Richardtkiter

geen vreselijke plek, vooral de nogal sombere haven, het strand waar je 300 meter het meer in moet om goed te kunnen zwemmen het gebied waar we bovenop elkaar zitten

• maart 2023

• Rue des Mascottes 13