Op zich gave plek, maar in oktober echt uitgestorven. Wij zijn net even verderop onder de skilift (die niet open is) gaan staan. Dan heb je net even iets meer/ langer zon en de koetjes met bellen lopen om je camper. (stuwmeer nog steeds leeg, ze zijn er aan het werk)

boswachterRoos

Parkeren langs de weg met veel verkeer achter je langs en een stuwmeer zonder water. We hebben mooiere plekken gehad.

hugovanrijn

Hoe kun je dit een prachtige plaats noemen…. Functioneel als je de gondel wil nemen maar verder weinig idyllisch.

Aire de Camping-Car d'Artouste