• april 2023

prima overnachting goed geslapen ga staan waar plek is. betalen tussen 22:00 en 09:00 voor de rest gratis

• maart 2023

het cadeautje: gratis in de winter is voorbij. 12 € boter bij de vis.

• februari 2023

best een mooie plek in een dorp dat in de winter in diepe slaap verkeert. Helaas geen water in de winter, dat is weer jammer. maar ok het is de gratis periode. volgens een Nederlander die hier woont zijn er hier heel veel wilde zwijnen. We hebben ze niet gezien. maar het meer is prachtig!

• april 2023

• maart 2023

het cadeautje: gratis in de winter is voorbij. 12 € boter bij de vis.

• februari 2023

• Route du Puntaou