armoedige camping. prijs die aangegeven staat klopt niet we betaalde voor 1 nacht 21€ elektriciteit kabel lag los over de grond. ondanks dat de camping vol was maar 1 toilet gebouw open. geen wifi.

Peter/Sylvia

Ruime plekken en volop schaduw wat prettig was gezien de temperatuur. Jammer dat je vanuit de camping niet bij de rivier kan komen. Wij vonden het prima voor de doorreis.

Stephan-en-Michelle

in de zomer is dit een fijne camping, vriendelijke en prettige mensen. Veel schaduw, grote vlakke plaatsen. Fietsen naar Pau is zeker aan te raden.

Camping Le Terrier