Prima camping. wat veroudert maar gastvrij. In de avond aankomen ook geen probleem. Het sanitair is vernieuwd en netjes.

• april 2023

McLouisCarat870

Bedankt voor uw bezoek en uw reactie. Wij zijn een kleine 2-sterren familiecamping met 50 plaatsen (de helft in stacaravan en de andere in caravanplaats). We proberen het beetje bij beetje te verbeteren en we zijn erg blij om aan te kondigen dat we nieuwe toiletgebouwen verwachten voor de maand juni. We hopen u over een paar maanden weer te zien, zodat u kunt genieten van deze nieuwe apparatuur en misschien uw beoordeling kunt verhogen. Ik kijk ernaar uit u te verwelkomen. Chantal en Mickael

• april 2023

Nog geen foto's