Verbleven hier een paar nachten geleden begin september. Uitstekende plek, alle faciliteiten in water werken

• februari 2023

wij zijn hier op 23 feb 2023…het water is afgesloten… jammer, we wilden hier paar dagen blijven, maar zullen nu vertrekken. dit is eigenlijk wel een mooie plaats!

• april 2022

Hier verbleven 18 maart 2022. Mooie plek aan rivier met mooie wandelingen. Gedumpt grijs en zwart afval, maar zoet water niet beschikbaar. Boulangerie op loopafstand in de stad.

• februari 2023

• april 2022