• mei 2022

Fijne rustige camping tussen het groen, genoeg schaduwplekken. Lekkere douches, kortom alles wat je nodig hebt is er! Aardige eigenaar verwelkomde ons in goed Engels.

• september 2020

Eenvoudige maar prima plek. Zeer aardige eigenaar

• oktober 2019

Camping zou open zijn tot 1-11. Poort was open niemand te zien. Ook geen kampeerders. Veel geluid van de provinciale weg. Hierdoor weer vertrokken.

g.verhaegen

Bedankt voor deze terugkeer. Zoals vermeld op internet, is onze camping open tot 30/09, daarom heeft u niemand gezien. De ingang van de camping ligt eigenlijk aan de rand van de departementale weg, waardoor deze gemakkelijk bereikbaar is. Gelukkig zijn onze locaties ver van de weg verwijderd. Ik kijk ernaar uit je binnenkort te verwelkomen! (controleer de datum voordat u komt ...). Met vriendelijke groet, Nicolas.

• mei 2022

• september 2020