Camping Beau Rivage

Navarrenx, Pyrénées-Atlantiques, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prima verzorgde camping aan de rivier en op kruip afstand van t stadje. Rustige lokatie om een paar dagen te staan en dan weer verder te reizen . Vriendelijke en gastvrije ontvangst .Je voelt je meteen thuis..Denk dat je in de zomer maanden wel moet reserveren .

Anton_en_Willemien

ja prima hoor. wij betaalden iets meer. €29.50 maar helemaal goed .

marc-teeuwen

Wat een prachtige camping!! De moeite waard om hier eens naartoe te gaan. Mooie plekken, prachtig groen, en super vriendelijke eigenaren.

Anton_en_Willemien

ja prima hoor. wij betaalden iets meer. €29.50 maar helemaal goed .

Camping Beau Rivage